Известие

Collapse
No announcement yet.

156 2.4JTD - не пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 2.4JTD - не пали

    hora imam golam problem s moqta koli4ka alfa 156 24 jtd pravih osnoven remont i nemoga da q zapala. zakarahq v dunev motor sport te p1k q zakaraha v bosh serviz kazvat 4e si4ko e izrqdno no tq nepali : nqma signal do diuzite i za tova ne pali no neznam kakvo da pravq : gledahme dat4ika na kolanoviq val dat4ika na razpredelitelniq val i si4ko e izrqdno . smenqh i konpiutara i pak neiska da zapali . daite nqkykyv savet

    ---
    Ох добре дошъл във форума. Първо прочети правилата, после си препиши поста, моля те. На кирилица, без цифри 1; 4 и т.н.само с букви. Накрая разфърляй малко главни букви, точки и запетайки че да включим за кво иде реч.
    Кръщавай си темите информативно за да е ясно от заглавието за какво става дума. Тази тема съм я преименувал и преместил в правилния раздел.
    Old Fox
    Last edited by Old Fox; d.m.y г., 19:29.

  • #2
    Толкова много си обикалял и толкова много известни майстори я гледали и накрая гледай ти един 21 годишен младеж като мене ти казва да отидеш до предната шофьорска седалка и под нея ще намериш един бутон, натисни го веднъж и пробвай да запалиш
    Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 19:49.
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Звучи логично, не съм спец по дизеловите основни ремонти, но пък ако той е свързан с нещо подобно на бензиновия суич при ТС-ка, ще бъда безкрайно учуден.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        Толкова много си обикалял и толкова много известни майстори я гледали и накрая гледай ти един 21 годишен младеж като мене ти казва да отидеш до предната шофьорска седалка и под нея ще намериш един бутон, натисни го веднъж и пробвай да запалиш
        Преди време на мен ми побеля главата след старателно почистване на колата.
        Откъде да се сетя за тъпия бутон.Добре че тогава имаше кой да ми каже...И дълго време ме подиграваха...
        Успех!
        Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
        Avensis 2011 -2.0 D-4D

        Comment


        • #5
          Ако с това копче не запали, най-добре на диагностика, щото през форума, няма как да се каже. Пиши си откъде си, виж клубните сервизи и т.н.
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #6
            Бутонът за който става дума се казва инерционен изключвател и ако е изключил запалването е невъзможно. При мен обаче , уж оригиналната аларма на колата прекъсваше същата верига и ако не работи и не е изключена с ключа се получава същият ефект.
            Alfa Romeo 156 2.4JTD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              Толкова много си обикалял и толкова много известни майстори я гледали и накрая гледай ти един 21 годишен младеж като мене ти казва да отидеш до предната шофьорска седалка и под нея ще намериш един бутон, натисни го веднъж и пробвай да запалиш
              Този Fuel Cut-Off Switch , представлява ключ маса и се свързва последователно в ел. верига точно след горивната помпа и като се натисне просто прекъсва връзката и с маса и тя не работи. В случая не е това проблема обаче.
              Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
              Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от viktorivanov Покажи съобщение
                Този Fuel Cut-Off Switch , представлява ключ маса и се свързва последователно в ел. верига точно след горивната помпа и като се натисне просто прекъсва връзката и с маса и тя не работи. В случая не е това проблема обаче.
                Не прекъсва, а пуска захранването
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #9
                  В грешка си пич. Поразгледай малко електрическите схеми ;]
                  Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                  Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от viktorivanov Покажи съобщение
                    В грешка си пич. Поразгледай малко електрическите схеми ;]
                    Ашколсум Може аз и всички останали да грешим

                    Я виж тук: http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EB%EA%E0%F2%E0

                    И на доста други места е говорено това
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #11
                      Няма значение какво е писано , просто ел. схемата говори сама за себе си. Виж я в аутодата
                      Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                      Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                      Comment


                      • #12
                        Колега, не се излагай. Не си прав.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Добре , обоснови се , използвайки ел.схема как действа и няма да се ''излагам''
                          Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                          Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от viktorivanov Покажи съобщение
                            Няма значение какво е писано , просто ел. схемата говори сама за себе си. Виж я в аутодата
                            Ех тая аутодата, ако я няма сигурно 80% от сервизите ще затворят И явно точно заради нея колегата все още не може да си запали колата...

                            ---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:21 ----------

                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Колега, не се излагай. Не си прав.
                            Подкрепям
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #15
                              Съмнявам се електрическите схеми да са грешни. Ако влагаше малко знания и мисъл в поста си , поглеждайки ел. схемата щеше да ти стане ясно.
                              И случайно прочете ли , че колегата е написал - Няма сигнал до дюзите??
                              Ето ти ел. схема от Т. Спарк , същата е като тази на дизела.
                              Attached Files
                              Last edited by viktorivanov; d.m.y г., 23:28.
                              Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                              Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                              Comment

                              Working...
                              X